Feedback of klacht

Wij vinden het belangrijk dat wij u goed kunnen helpen en dat u tevreden bent over onze zorg. Ondanks onze goede intenties en inspanningen kan het voorkomen dat u vindt dat wij u onzorgvuldig of onjuist benaderd of behandeld hebben. Wij willen het graag van u horen wanneer u niet tevreden bent en nodigen u uit om dat met ons te bespreken. Maak daarvoor een afspraak met ons om het probleem te verhelderen. Meestal lost dit al veel op. Indien we gezamenlijk niet tot een voor u bevredigende oplossing komen, kunt u een schriftelijke klacht indienen bij de onafhankelijke klachtencommissie van de SKGE. Aan de klachtenregeling zijn voor u geen kosten verbonden.

Huisarts Helder
Openingstijden
Maandag08:00 t/m 17:00
Dinsdag08:00 t/m 17:00
Woensdag08:00 t/m 17:00
Donderdag08:00 t/m 17:00
Vrijdag08:00 t/m 17:00
ZaterdagGesloten
ZondagGesloten
Huisartsenpraktijk Helder
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.