Onze werkwijze
Mensgericht, vakkundig – bij mij staat vertrouwen, verbinding en natuurlijke zorg centraal
Ik werk zonder doktersassistent. In mijn praktijk heb je rechtstreeks contact met mij als huisarts. Omdat ik alleen op afspraak werk, is de wachtkamer meestal rustig.
Telefonisch consult
Je kunt eenvoudig een telefonisch consult met mij inplannen via een terugbelafspraak. Op het afgesproken tijdstip bel ik je terug. Vaak is een bezoek aan de praktijk dan niet meer nodig. Mocht dat wel zo zijn, dan plannen we een afspraak in.
Patiëntenportaal
Via het patiëntenportaal kun je veel zaken zelf regelen op je smartphone, tablet of computer. Hier vraag je veilig en eenvoudig herhaalmedicatie aan, dien je een e-consult in en bekijk je je uitslagen. Je kunt je inloggegevens telefonisch aanvragen (toets 5).
Contact
Je kunt mij op verschillende manieren bereiken:
- Voor een telefonisch consult of e-consult: zie contact.
- Voor herhaalrecepten: log in via medicijnen bestellen.
- Voor inzage in je medische dossier en uitslagen: login, en kies ‘mijn medisch dossier’.
- Mijn praktijkgegevens en telefoonnummer vind je onder contact.
Werkwijze voor periodieke controles
Wij werken samen met Viduet
Sommige patiënten hebben regelmatig controles nodig. Dit geldt bijvoorbeeld voor mensen met suikerziekte of astma, of voor mensen die medicijnen gebruiken waarvoor jaarlijks bloedonderzoek nodig is. Wij zorgen ervoor dat deze controles tijdig plaatsvinden en goed voorbereid zijn, om zo betere zorg te leveren. Dit doet de praktijk in samenwerking met het bedrijf Viduet.
Als dit voor u van toepassing is, stuurt Viduet u namens de praktijk e-mailberichten. Dit bericht kan bijvoorbeeld een uitnodiging zijn voor het invullen van een medische vragenlijst of een verzoek aan u om een afspraak met ons in te plannen. Als er voor de afspraak ook aanvullend onderzoek, zoals bloedonderzoek, gedaan moet worden, ontvangt u deze uitnodiging via de gebruikelijke route. Patiënten die geen e-mailadres hebben krijgen een persoonlijke uitnodiging.
Veelgestelde vragen
Deze veelgestelde vragen zijn samengesteld op basis van vragen die wij vaker krijgen. Door de antwoorden hier te geven besparen wij je de moeite van contact zoeken en hebben wij huisartsen minder onderbrekingen in ons werk met patiënten. Mocht je het antwoord op jouw vraag niet vinden dan kun je je vraag stellen aan de praktijk.
Waarom krijg ik een e-mail van Viduet?
Hoe zet ik de website van mijn huisarts op het startscherm van mijn iPhone of iPad?
Hoe zet ik de website van mijn huisarts op het startscherm van mijn Android telefoon?
Hoe krijg ik de uitslag van mijn onderzoeken?
Huisarts Helder
- Kweekgrasstraat 54
- 1313 BT Almere
- info@huisartshelder.nl
Openingstijden
| Maandag | 08:00 t/m 17:00 |
| Dinsdag | 08:00 t/m 17:00 |
| Woensdag | 08:00 t/m 17:00 |
| Donderdag | 08:00 t/m 17:00 |
| Vrijdag | 08:00 t/m 17:00 |
| Zaterdag | Gesloten |
| Zondag | Gesloten |
